Atış Şirketler Grubu ana sponsorluğunda düzenlenen Perakende Günleri 2023 ‘Dijital Dünya’ ana temasıyla Haliç Kongre Merkezi’nde başladı
Atış Şirketler Grubu, etkinlik kapsamında gayrimenkul, sağlık, otel yatırımları, teknoloji ve enerji alanındaki çalışmalarının yanı sıra Evinn Design Center’ı da tanıttı.
Konferansa ve fuara, Atış Şirketler Grubu CEO’su Ahmet Atış’ın da aralarında bulunduğu şirket sahipleri, üst düzey yöneticiler, CEO’lar ve sektör temsilcileri katıldı. Atış Şirketler Grubu CEO’su Ahmet Atış ve DasDas Performans Sanatları Merkezi kurucu ortağı, oyuncu Mert Fırat’ın iş dünyasının sorumluluklarını ele alan oturumu Perakende Günleri 2023’ün öne çıkan etkinliklerinden oldu.
Ahmet Atış ve oyuncu Mert Fırat, SOYSAL kurucusu Suat Soysal’ın moderatörlüğünde gerçekleşen ‘Dönüşüm, Sorumluluklar, İş Dünyası, Sanat, Alışkanlıklar’ oturumunda konuşmacı olarak yer aldılar.
“Doğru projelerle perakende sektöründeki talep yüzde 200’lere yükselecektir.”
Markalarıyla 22 yıldır iş dünyasının önemli bir buluşma noktası haline gelen Perakende Günlerine ana sponsor olarak katılım sağlayan Atış Şirketler Grubu CEO’su Ahmet Atış, perakende sektöründeki talebin doğru projelerle yüzde 200 artacağına inandığını söyledi.
Perakende Günleri’nin sektörün aslında iki günlük bayramı olduğuna vurgu yapan Atış, “Yatırımcılar, perakendeciler 2 gün boyunca hem yeni iş bağlantıları yapıyor hem de mevcut bağlantılarını tazeleme fırsatı buluyor. Downtown projemizde kiralamalarımızın yüzde 85’i tamamlandı. Babylon projemizin tanıtımını yaparken, yeni projemizde kiralama sürecini birlikte yürüteceğimiz FİBA ile iş birliğimizi de burada duyurmuş olalım. 2023’ün ilk 6 ayında seçim nedeniyle oluşan durgunluğun talep artışına döndüğünü görüyoruz. Durgunluğu fırsat olarak gördük, yatırımlarımızı sürdürdük. Şu anda 7-8 şehirde arazi almak için araştırmalarımıza devam ediyoruz. Bu arada finansal modeller de üretmeye çalışıyoruz. Mavi yaka için kullanmadığı hiçbir şeye para ödemeyeceği, ulaşım imkanlarına yakın, aidatı minimumda olan yeni bir konut konseptimiz var. Doğa konseptiyle başka bir projeye de başlıyoruz. Bizim mevcut karma projelerimiz de devam ediyor. Yatırım alanındaki markamız Atış invest ile gayrimenkul ve girişim sermaye fonlarının şubeler vasıtasıyla son kullanıcıya satışını gerçekleştiriyoruz. Aslında bu 5 yıl sonranın gayrimenkul modelidir. İnsanların 5 yıl sonra, ev alırken tapusuyla, vergisiyle, belediyeyle uğraşmak istemeyeceğini ön görüyoruz. Bütün bu işleri bir aracı kurum yapacak. Şu ana kadar Türkiye genelinde 11 şube açtık. 12 ülkede de hem kurumsal hem de bireysel yatırımcılara sunuyoruz” dedi.
“Bursa’nın gelişmeye açık bölgelerinde yatırımlara ağırlık veriyoruz.”
İkinci şubesini Downtown’da açacak Performans Sanatları Merkezi DasDas’ın kurucu ortağı, oyuncu Mert Fırat, “Downtown projesinin eğlence kısmını kurguluyoruz. Yatırım yaptığımız yerler Bursa’nın diğer bölgelerine göre gelişime daha açık noktaları. Bu projelerle birlikte bu bölgelerdeki yatırım ve gelişim de hızlanıyor. Daha alışveriş merkezi açılmadan gelişimi görebiliyoruz. DownTown AVM’nin Eylül’ün ortasına doğru açılmasını öngörüyoruz. Bursa’yı sağlık ve turizm sektörü anlamında güzel ve etkileyici bir model bekliyor. Bunların haricinde sivil toplum çalışmalarımız da oluyor. Deprem bölgesinde 4 ilde Atış Vakfı ve İhtiyaç Haritası işbirliği ile yoğun bir şekilde çalışıyoruz.” diye belirtti.
Atış Yapı, Meditown, Atış İnvest Gayrimenkul Yatırım Fonu ve Evinn Desing Center markalarıyla katılan Atış Şirketler Grubu yetkilileri, stantlarında iş insanlarını ağırladı, mevcut ve yeni projelerini paylaştı.